ro
 
Duminică, 21. Septembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 267/2018 privind atribuirea contractului pentru Reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe raza Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL

30.08.2018 2018
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe
Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR.  267/2018

privind atribuirea contractului pentru Reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe raza

Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 51.219/2018 al Direcției Tehnice și Monitorizare Societăți Comerciale și Servicii Comunitare de Utilități Publice din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere dispozițiile art. 1 și art. 40 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 43/1997 privind regimul drumurilor;
Având în vedere dispozițiile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
Potrivit dispozițiilor art. 36 alin. (2) lit. d coroborat cu art. 36 alin. (6) lit. a din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. – Se aprobă atribuirea contractului pentru lucrările de modernizare, reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe raza Municipiului Sfântu Gheorghe, către societatea SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului cadru pentru modernizare, reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe raza Municipiului Sfântu Gheorghe, către SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 3. – Se aprobă Caietul de sarcini privind lucrările de modernizare, reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe raza Municipiului Sfântu Gheorghe, conform anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 4. – Prețurile unitare/tip de activitate, în lei fără TVA, vor fi negociate de către o comisie specială, numită prin dispoziția primarului, din cadrul aparatului de specialitate al primarului și vor fi aprobate prin hotărâre de consiliu local.
ART. 5. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Direcția Tehnică Monitorizare Societăți Comerciale Subordonate și Servicii Publice și Direcția Economică din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 august 2018.

                        PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ                                                              CONTRASEMNEAZĂ
                             Cserey Zoltán-Mihály                                                                       Pentru SECRETAR
                                                                                                                                             Morar Edith


Anexa 1

Anexa 2