HOTĂRÂREA NR. 209/2018 privind numirea unei persoane care va ţine Registrul de evidenţă a datoriei publice locale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 209/2018
privind numirea unei persoane care va ţine Registrul de evidenţă a datoriei publice locale şi
Registrul de evidenţă a garanţiilor locale
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 34204 din 08.06.2018 al Direcţiei Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În temeiul art. 13 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, cu completările şi modificările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 20 lit. f şi art. 62 alin. (5) – (8) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu completările şi modificările ulterioare;
În baza prevederilor cap. I, pct. 9 din anexa la O.M.F.P. nr. 1059/2008 privind aprobarea Normelor metodologice pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) şi alin. (2) lit. a din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Cu evidenţierea datoriei publice locale provenite din contractarea de împrumuturi, respectiv ţinerea Registrului de evidenţă a datoriei publice locale şi a Registrului de evidenţă a garanţiilor locale ale Municipiului Sfântu Gheorghe se mandatează dl. Szép Miklós, şef birou al Biroului de Evidenţă şi Evaluare a Patrimoniului din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 2. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe şi persoana nominalizată la art. 1.
Sfântu Gheorghe, la 28 iunie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Comăneci Liviu-Vasile SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó