HOTĂRÂREA NR. 113/2018 privind aprobarea inițierii procedurii de selecție a administratorului SEPSIIPAR S.R.L.
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 113/2018
privind aprobarea inițierii procedurii de selecție a administratorului SEPSIIPAR S.R.L.
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 17136/2018 al Biroului Monitorizare Societăţi Comerciale şi Servicii Comunitare de Utilităţi Publice;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere OUG. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a și alin. (3) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările, completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) și art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE
ART. 1. - Se aprobă inițierea procedurii de selecție a administratorului societății SEPSIIPAR S.R.L.
ART. 2. – Se aprobă Scrisoarea de așteptări în procesul de recrutare pentru funcția de administrator al SEPSIIPAR S.R.L., anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – Se aprobă componenta inițială a Planului de selecție pentru recrutarea administratorului SEPSIIPAR S.R.L., anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. – (1) Se aprobă constituirea Comisiei de selecție a candidaților pentru postul de administrator la societatea SEPSIIPAR S.R.L., în următoarea componență nominală:
- Bíró László, director executiv al Direcției Gospodărire Comunală;
- Száraz György, director executiv al Direcției Tehnică și Monitorizare Societăți Comerciale și Servicii Comunitare de Utilități Publice;
- Gecse Ágnes, consilier juridic, Biroul Juridic.
(2) În activitatea sa, Comisia de selecție va fi asistată de un expert independent contractat în condițiile legii.
(3) Activitățile de secretariat ale comisiei vor fi efectuate de d-na Szabó Kinga, inspector de specialitate din cadrul Biroului monitorizare societăți comerciale și servicii comunitare de utilități publice.
ART. 5. - Se aprobă constituirea Comisiei de soluționare a contestațiilor depuse la procedura de selecție a candidaților pentru postul de administrator la societatea SEPSIIPAR S.R.L., în următoarea componență nominală:
- Sztakics Éva Judit, viceprimar al municipiului Sfântu Gheorghe;
- Morar Edith, șef Serviciu Juridic;
- Kolumbán Levente, consilier Compartimentul Administrație Locală.
ART. 6. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează administratorul SEPSIIPAR S.R.L., respectiv Biroul Monitorizare Societăţi Comerciale şi Servicii Comunitare de Utilităţi Publice, Direcţia Economică, Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 martie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Bálint Iosif SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa 1