HOTĂRÂREA NR 68/2018 privind organziarea concursului de idei pentru amenajarea lacului de agrement din zona Cartierului Gării
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 68/2018
privind organziarea concursului de idei pentru amenajarea lacului
de agrement din zona Cartierului Gării
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 8.094/2018 al Direcției de Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 58 și art. 60 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c coroborat cu alin. (6) lit. a, pct. 11 din Legea nr. 2015/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) și art. 115 alin. (1) lit. b din legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE
ART. 1. – Se aprobă organizarea unui concurs de idei cu tema ”Reabilitarea completă a lacului din cartierul Gării în beneficiul comunității din Municipiul Sfântu Gheoghe, cu ajutorul instrumentelor de dezvoltare multilaterale”, potrivit celor cuprinse în Procedura, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se aprobă alocarea sumei de 3500 lei net, în vedera premierii câștigătorului de idei pentru amenajarea lacului de agrement din zona Cartierului Gării;
ART. 3. – Se aprobă constituirea comisiei de evaluare a proiectelor depuse, după cum urmează:
Președinte: Czimbalmos Kozma Csaba, administrator public;
Membri: Csatlós László, consilier local;
Ambrus Hlavathy Zsófia, arhitect;
Birtalan Csilla, arhitectul șef al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Veress Ildikó, director economic.
ART. 4. – Se aprobă constituirea comisiei de soluționare a contestațiilor, după cum urmează:
Președinte: Toth-Birtan Csaba, viceprimar;
Membri: Morar Edith, șef Serviciu Juridic și Consiliere pentru Cetățeni;
Száraz György, director, Direcția Tehnică și Monitorizare Societăți Comerciale Subordonate și Servicii Publice.
ART. 5. – Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează comisia de evaluare a proiectelor, Direcția de Urbanism, Direcția Tehnică și Monitorizare Societăți Comerciale Subordonate și Servicii Publice și Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 28 februarie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Zsigmond József SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa