HOTĂRÂREA NR 54/2018 privind prelungirea contractelor de concesiune ale terenurilor aferente construcţiilor cu destinaţie de garaj, care expiră în data de 01.03.2018
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 54/2018
privind prelungirea contractelor de concesiune ale terenurilor aferente
construcţiilor cu destinaţie de garaj, care expiră în data de 01.03.2018
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 8874/2018 al Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) lit. c şi alin.(5), lit. a din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se stabilește redevența la echivalentul în lei de 65,94 euro/an indexat anual, în funcţie de evoluţia cursului oficial leu/euro, comunicată de BNR în prima zi de lucru al anului pentru terenurile aferente construcțiilor cu destinație de garaj, care fac obiectul contractelor de concesiune cu termen de încetare în data de 01.03.2018.
ART. 2. – Se aprobă prelungirea contractelor de concesiune, cuprinse în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, până la data de 31.12.2020.
ART. 3. - Se aprobă proiectul actului adiţional la contractele de concesiune anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 28 februarie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Zsigmond József SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa 1
Anexa 2