HOTĂRÂREA NR 8/2018 privind prelungirea Contractului de închiriere nr. 15485/2014 încheiat cu proprietarii terenului pe care funcţionează grădinăria municipiului, situat pe str. Ciucului
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 8/2018
privind prelungirea Contractului de închiriere nr. 15485/2014 încheiat cu proprietarii terenului
pe care funcţionează grădinăria municipiului, situat pe str. Ciucului
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere adresa nr. 310/04.01.2018 formulată de proprietarii terenului pe care funcţionează Grădinăria municipiului, situat în intravilanul municipiului Sfântu Gheorghe, str. Ciucului;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 2473/2018 al Direcţiei Patrimoniui din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Contractul de închiriere nr. 15.485/2014, cu modificările și completările ulterioare, încheiat în baza HCL nr. 55/2014 cu numiţii Székely Mária, Pildner Lenke, Péter Mária Piroska şi Péter Iosif, proprietarii terenului pe care funcţionează Grădinăria municipiului, situat pe str. Ciucului;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În temeiul prevederilor art. 36 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă prelungirea Contractului de închiriere nr. 15485/2014 având ca obiect terenul situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Ciucului, înscris în C.F. nr. 28527 Sfântu Gheorghe, A1, nr. cadastral 28527, în suprafață de 1435 mp, pe o durată de un an, de la 28.01.2018 până la data de 27.01.2019, pentru asigurarea funcționării grădinăriei municipiului Sfântu Gheorghe din cadrul Direcției de Gospodărire a Domeniului Public.
ART. 2. – Se aprobă proiectul actului adiţional nr. 1/2018 la Contractul de închiriere nr. 15485/2014, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Asigurarea executării prezentei hotărâri se încredinţează Direcţiei Economice şi Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 25 ianuarie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Ambrus Zsombor SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa