HOTĂRÂREA NR 7/2018 pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 36/2017 privind aprobarea dreptului organului fiscal local de a emite acte administrative fiscale pe suport hârtie, valabile fără semnătura persoanelor împuternicite și ștampila organului fiscal local, respectiv stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanță al actelor administrative fiscale
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 7/2018
pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 36/2017 privind aprobarea
dreptului organului fiscal local de a emite acte administrative fiscale pe suport hârtie, valabile
fără semnătura persoanelor împuternicite și ștampila organului fiscal local, respectiv stabilirea
mijloacelor electronice de transmitere la distanță al actelor administrative fiscale
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 2794 /16.01.2018 al Direcţiei Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza dispozițiilor art. 46 alin. (6) și alin. (8) și art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
În condițiile Ordinului Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) și art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) și alin. (2) lit. a din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea și completarea articolului 2 al Hotărârii Consiliului Local nr. 36/2017 privind aprobarea dreptului organului fiscal local de a emite acte administrative fiscale pe suport de hârtie, valabile fără semnătura persoanelor împuternicite și ștampila organului fiscal local, respectiv stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanță al actelor administrative fiscale, după cum urmează:
„Art. 2. - Aprobă ca modalitate de comunicare a actelor administrative fiscale emise în formă electronică, comunicarea prin mijloace electronice de transmitere la distanță și stabilește ca mijloace electronice care urmează a fi utilizate de organul fiscal local: poșta electronică (e-mail) al organului fiscal atașat adresei de e-mail: taxeimpozitelocale@sepsi.ro, helyiadokilletekek@sepsi.ro și fax-ul cu numărul 0267.311.303.”
ART. 2. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Finanţe Publice Municipale, din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 25 ianuarie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Ambrus Zsombor SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó