HOTĂRÂREA NR 5/2018 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară al municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2018
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 5/2018
privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual
din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Direcţiei de Asistenţă
Comunitară al municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2018
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 133/15.01.2018 al directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Comunitară din Sfântu Gheorghe, prin care se propune stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe şi serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2018, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 3613/2018;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 92/17.01.2018 al directorului Complexului „Zathureczky Berta” din Sfântu Gheorghe, prin care se propune stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Complexului Zathureczky Berta, începând cu data de 01.01.2018;
Având în vedere prevederile art. 11 şi 38 din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 79/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 - Codul fiscal;
Având în vedere prevederile H.G. nr. 846/2017 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
Luând în considerare punctul de vedere al Sindicatului Nova Vita, comunicat în adresa nr. 4603/2018;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Începând cu data de 01.01.2018 se aprobă coeficienţii care stau la baza determinării salariilor de bază aferente funcţiilor publice din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară al municipiului Sfântu Gheorghe, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre care face parte integrantă.
ART. 2. - Începând cu data de 01.01.2018 se aprobă coeficienţii care stau la baza determinării salariilor de bază aferente funcţiilor contractuale din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, utilizate în cadrul Direcţiei de Asistenţă Comuntiară al municipiului Sfântu Gheorghe, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre care face parte integrantă.
ART. 3. – Salariile de bază aferente gradaţiei 0 pentru funcţiile prevăzute din anexele nr. 1 și 2 se determină prin înmulţirea coeficienţilor prevăzuţi pentru fiecare funcţie, cu salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare.
ART. 4. – Gestionarea sistemului de salarizare a personalului din cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară din Sfântu Gheorghe se asigură de ordonatorul de credite, în condiţiile legii.
ART. 5. – Salariile de bază se stabilesc potrivit prezentei horărâri, astfel încât, împreună cu indemnizaţiile lunare şi celelalte elemente ale sistemului de salarizare să se încadreze în fondurile aprobate anual pentru cheltuieli de personal, în vederea realizării obiectivelor, programelor, proiectelor ce revin instituţiei, potrivit legii.
ART. 6. – Ordonatorul de credite stabileşte salariile lunare ale personalului din subordonare, cu respectarea prevederilor prezentei hotărâri, în condiţiile legii.
ART. 7. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară.
Sfântu Gheorghe, 25 ianuarie 2018.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Ambrus Zsombor SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa 1