HOTĂRÂREA NR 344/2017 privind aprobarea modificării organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.10.2017
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR 344/2017
privind aprobarea modificării organigramei şi a statului de funcţii pentru
personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului
Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.10.2017
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere propunerea d-lui Antal Árpád András, primarul municipiului Sfântu Gheorghe nr. 46644/2017;
Având în vedere referatul nr. 47356/2017 înaintat de d-na Hengán Hajnal, director executiv din cadrul Direcţiei Patrimoniu;
Luând în considerare propunerea nr. 51477/2017 înaintat de d-na Bálint Réka, director executiv din cadrul Direcţiei de Proiecte, Strategii, Cultură;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 46645/2017 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere art. 107 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 54963/2017 pentru funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului al municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna precum şi din cadrul Serviciului comunitar de evidenţă a persoanleor din subordinea Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna ;
Având în vedere avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Având în vedere H.C.L. nr. 229/2017 cu privire la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.07.2017;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi a statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, potrivit anexelor nr. 1-2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 26 octombrie 2017.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Székely Kincsö SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa 1