ro
 
Joi, 18. Septembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 225/2017 privind actualizarea devizului general aprobat prin HCL nr. 131/2015 pentru investiţia „Modernizare str. Înfrăţirii ”

24.07.2017 2017
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe
Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 225/2017

privind actualizarea devizului general aprobat prin HCL nr. 131/2015
pentru investiţia „Modernizare str. Înfrăţirii ”


 
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară:    
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 40.901/2017 al Direcţiei de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile H.G. nr. 907/2016 privind aprobarea conţinutului – cadru al documentaţiei tehnico – economice aferente investiţiilor publice precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţie;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. d din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;



HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. - Se aprobă actualizarea devizului general pentru lucrarea de investiţii „Modernizare strada Înfrăţirii”, aprobat prin HCL nr. 131/2015 cu următoarele valori:
 

Finanţare    Valoare totală cu TVA  din care C+M cu TVA
De la bugetul de stat   905.359 828.324
De la bugetul local 291.935 217247
Total 1.197.294 1.045.571

ART. 2. – La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri HCL nr. 57/2017 pentru actualizarea devizului general aprobat prin HCL nr. 131/2015 privind aprobarea Documentaţiei de avizare al lucrărilor de intervenţii „Modernizare strada Înfrăţirii”, se abrogă.
ART. 3. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Direcţia Gospodărire Comunală precum şi Compartimentul de Dezvoltare, Investiţii din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 24 iulie 2017.
              
                  PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ                                                                    CONTRASEMNEAZĂ
                                  Pârvan Rodica                                                                                       SECRETAR
                                                                                                                                         Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa