ro
 
Joi, 18. Septembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR 135/2017 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2017

05.05.2017 2017
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  135/2017

privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului

de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2017



Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Luând în considerare propunerea nr. 16.435/2017 înaintată de d-na Kulcsár Tünde-Ildikó, Secretarul Municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare propunerea nr. 16.436/2017 înaintată de d-na Bálint Réka, promovată temporar în funcţia de Director executiv din cadrul Direcţiei de proiecte, strategii, cultură;
Luând în considerare propunerea nr. 6.526/2017 înaintată de d-na Köllő Ildikó, Şef birou din cadrul Biroului pentru monitorizare societăţi comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 16.437/2017 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 107 şi art. 111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordinul Prefectului judeţului Covasna nr. 78/2017 privind rectificarea Ordinului Prefectului judeţului Covasna nr. 73/2017 privind stabilirea numărului maxim de posturi la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor din judeţul Covasna, pentru anul 2017;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 19164/2017 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului al municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna;
Având în vedere prevederile Legii – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 99/2016 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare, cu modificările și completările ulterioare şi Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 2/2017 privind unele măsuri fiscal-bugetare, precum şi modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 9/2017 privind unele măsuri bugetare în anul 2017, prorogarea unor termene, precum şi modificarea şi completarea unor acte normative;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;



HOTĂRĂŞTE



ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, potrivit anexelor nr. 1-5 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 05 mai 2017.

                PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ                                                               CONTRASEMNEAZĂ
                                Kondor Ágota                                                                                     SECRETAR
                                                                                                                                    Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1

Anexa 2

Anexa 3

Anexa 4

Anexa 5