HOTĂRÂREA NR. 345/2016 privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, începând cu data de 01.12.2016
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 345/2016
privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului
de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate,
începând cu data de 01.12.2016
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 65.757/2016 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare propunerea nr. 65.756/2016 înaintată de d-na Kulcsár Tünde-Ildikó, secretarul Municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare propunerea nr. 65.755/2016 înaintată de d-na Sztakics Éva-Judit, viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare propunerea nr. 65.754/2016 înaintaăt de dl. Toth-Birtan Csaba, viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere art. 107 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 59289/2016 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului şi din cadrul serviciilor publice locale ale municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna;
Având în vedere Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 43/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare, pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi pentru aplicarea unitară a dispoziţiilor legale;
Având în vedere prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi statulului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, potrivit anexelor nr. 1 și 2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 12 decembrie 2016.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Cserey Zoltán-Mihály SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó
Anexa nr. 1