HOTĂRÂREA NR. 279/2016 privind inițierea demersurilor legale pentru modernizarea și refuncționalizarea imobilului fostul Hotel Bodoc
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 279/2016
privind inițierea demersurilor legale pentru modernizarea și refuncționalizarea imobilului fostul Hotel Bodoc
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere prevederile H.C.L. nr. 167/2014 privind aprobarea achiziționării de către municipiul Sfântu Gheorghe a imobilului „Hotel Bodoc” situat în municipiul Sfântu Gheorghe, proprietatea tabulară a Societății Comerciale de Turism și Agrement „OLTUL” S.A., și necesitatea identificării surselor și modalităților de finanțare a lucrărilor de modernizare, refuncționalizare a imobilului pentru transformarea acestuia întrun centru multifuncțional și, ulterior, de punere în funcțiune și exploatare a unui centru multifuncțional;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) și alin. (2) lit. c și e şi alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă inițierea demersurilor legale pentru modernizarea și refuncționalizarea, punerea în funcțiune și exploatarea imobilului „Hotel Bodoc” situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie nr. 1, proprietatea privată a municipiului Sfântu Gheorghe, înscris în C.F. nr. 33.617 Sfântu Gheorghe, cu nr. cad. 33.617 compus din teren în suprafață de 6167 mp, la A1.1 nr. cad. 33617-C1 construcție în suprafață de 2125 mp, în vederea realizării unui centru multifuncțional.
ART. 2. – (1) Persoanele juridice interesate în finanțarea lucrărilor de modernizare și refuncționalizare, punere în funcțiune, respectiv exploatare a centrului multifuncțional, pe riscul și răspunderea lor, sau în asociere cu municipiul Sfântu Gheorghe, vor depune declarații de intenție la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul de Relații cu Publicul, Informații, Registratură, până la data de 30 noiembrie 2016.
(2) Declarația de intenție va cuprinde:
a) datele de identificare ale potențialului investitor;
b) forma juridică propusă pentru realizarea investiției și termenul acesteia;
c) planul de afaceri, incluzând o descriere descriptivă a centrului multifuncțional pe care intenționează să-l realizeze;
d) acte doveditoare ale capacității financiare;
e) recomandări, experiențe în domeniu, după caz;
ART. 3. – Declarațiile de intenție depuse în condițiile art. 2 vor fi analizate de către o comisie numită prin dispoziție de primarul municipiului Sfântu Gheorghe, din care vor face parte 2 reprezentanți ai Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, 1 reprezentant al comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism, și 2 reprezentanți ai primarului municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 4. – Comisia numită prin art. 3, după analiza declarațiilor de intenție va elabora până la sfârșitul lunii decembrie 2016, o notă de fundamentare în care va identifica și propune în vederea realizării investiției forma juridică cea mai avantajoasă din punctul vedere al interesului public.
ART. 5. - Cu asigurarea executării prevederilor prezentei hotărâri se încredințează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Arpád-András.
Sfântu Gheorghe la, 13 octombrie 2016.
PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ
Comăneci Liviu-Vasile SECRETAR
Kulcsár Tünde-Ildikó