ro
 
Vineri, 27. Iunie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 258/2016 privind concesionarea fără licitaţie publică a unei suprafeţe pentru extinderea construcţiei pe terenul alăturat, modificarea contractului de concesiune nr. 31398/2016, precum şi reglementarea situaţiei juridice a unei suprafeţe destinate extinderii construcţiei pe terenuri alăturate

29.09.2016 2016
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


  Tel.:  0267-311726
  Fax: 0267-351781
  E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA NR.  258/2016

privind concesionarea fără licitaţie publică a unei suprafeţe pentru extinderea construcţiei pe terenul alăturat, modificarea contractului de concesiune nr. 31398/2016, precum şi reglementarea situaţiei juridice a unei suprafeţe destinate extinderii construcţiei pe terenuri alăturate

 
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere cererea nr. 51.412/2016 a numitei Szentes Judit, nr. 32787/2016 a numitului Toboltoc Doru-Nicolae, precum şi nr. 53531/2016 a numitului Baki-Jákó László-Béla;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 55.245/2016 al Biroului locativ, relaţii, contracte şi administrare Cimitir Comun din cadrul Direcţiei patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, al Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și al Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public al municipiului Sfântu Gheorghe, aprobat prin H.G. nr. 975/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor art. 61 alin. (3) din Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 15 lit. e din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c şi alin. (5) lit. a din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


 
HOTĂRĂŞTE



ART. 1. -
(1) Se aprobă concesionarea fără licitaţie publică a terenului, domeniu public al municipiului Sfântu Gheorghe, destinat amenajării în mod corespunzător şi estetic al accesului de intrare în cabientul stomatologic, situat pe str. Váradi József nr. 12, bl. 12, sc A, ap. 1, proprietatea d-nei Szentes Judit, pe o perioadă de 5 (cinci) ani, începând cu data de 01 octombrie 2016.
(2) Se stabileşte taxa de redevenţă pentru terenul identificat la alin. (1), reprezentând echivalentul în lei de 5 Euro/mp/an calculat în baza cursului oficial leu/Euro la data încheierii contractului, preţ ce se indexează la începutul fiecărui an în funcţie de cursul oficial leu/Euro comunicat de BNR pentru prima zi lucrătoare a anului.
(3) Se aprobă proiectul contractului de concesiune, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. -
Se aprobă modificarea contractului de concesiune nr. 31398/2016, încheiat cu dl. Baki-Jákó László-Béla, conform proiectului actului adițional, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. -
(1) Se aprobă încheierea contractului de concesiune în vederea reglementării situaţiei juridice a terenului, domeniu public al municipiului Sfântu Gheorghe, amenajat pentru asigurarea accesului din exterior în unitatea de comerţ situată pe str. Vasile Goldiş, nr. 24/A, bl. 8, ap. 11, proprietatea d-lui Toboltoc Doru-Nicolae, pe o perioadă de 5 (cinci) ani, începând cu data de 01 octombrie 2016.
(2) Se stabileşte taxa de redevenţă pentru terenul identificat la alin. (1), reprezentând echivalentul în lei a 5 Euro/mp/an calculat în baza cursului oficial leu/Euro la data încheierii contractului, preţ ce se indexează la începutul fiecărui an în funcţie de cursul oficial leu/Euro comunicat de BNR pentru prima zi lucrătoare a anului.
(3) Se aprobă proiectul contractului de concesiune, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 4. –
Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Locativ, Relaţii, Contracte şi Administrare Cimitir Comun şi Direcţia Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.



Sfântu Gheorghe, 29 septembrie 2016.

 

 
    PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ     

 Cochior Andrei


CONTRASEMNEAZĂ
  SECRETAR
Kulcsár Tünde - Ildikó

                                                               

Anexa la H.C.L. 258/2016