ro
 
Vineri, 27. Iunie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 248/2016 privind aprobarea ordinii de prioritate cu solicitanţii de locuinţe de serviciu situate în str. Borvíz

06.09.2016 2016
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


  Tel.:  0267-311726
  Fax: 0267-351781
  E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA NR.  248/2016

privind aprobarea ordinii de prioritate cu solicitanţii de locuinţe de serviciu situate în str. Borvíz

 
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere HCL nr. 193/2016 privind aprobarea criteriilor de atribuire a locuinţelor de serviciu situate în str. Borvíz, pentru personalul angajat în cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe şi în instituţiile de cultură şi de învăţământ aflate în subordinea autorităţii publice locale;
Având în vedere Raportul nr. 51.573/31.08.2016 al Comisiei de analizare şi evaluare privind rezultatul evaluării solicitărilor locuinţe de serviciu situate în str. Borvíz;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (6) lit. a pct. 17 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


 
HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă ordinea de prioritate cu solicitanţii de locuinţe de serviciu situate în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Borvíz, conform anexei la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 2. – Lista cu ordinea de prioritate se va aduce la cunoştinţă publică potrivit legii, prin afişare la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 3. – Contestaţiile cu privire la stabilirea accesului la locuinţe, precum şi la acordarea priorităţilor în soluţionarea cererilor se pot depune la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Relaţii cu Publicul, Informaţii, Registratură, situat pe str. 1 Decembrie 1918 nr. 2, în termen de 7 zile de la data afişării listei.
ART. 4. – (1) Soluţionarea contestaţiilor se va asigura în termen de 15 zile de la depunerea acestora de către o comisie de soluţionare a contestaţiei, numită prin dispoziţie de primarul municipiului Sfântu Gheorghe.
(2) Decizia comisiei poate fi atacată de către persoana vătămată în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
ART. 5. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Primarul municipiului Sfântu Gheorghe şi Biroul Locativ, Relaţii, Contracte şi Administrare Cimitir Comun din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.




Sfântu Gheorghe, 14 septembrie 2016.

 

 
    PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ     

 Cochior Andrei


CONTRASEMNEAZĂ
  SECRETAR
Kulcsár Tünde - Ildikó

                                                               

Anexa la H.C.L. 248/2016