ro
 

HOTĂRÂREA Nr. 173/2016 privind prelungirea Contractului de sublocaţiune nr. 25930/2013 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit

30.06.2016 2016

 

MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


  Tel.:  0267-311726
  Fax: 0267-351781
  E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA Nr. 173/2016

privind prelungirea Contractului de sublocaţiune nr. 25930/2013 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere adresa nr. 5.591/2016 a Agenţiei pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 40.347/2016 al Biroului locativ, relații, contracte și administrare Cimitir Comun din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și al Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Contractul de sublocaţiune nr. 25930/2013 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c şi art. 124 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


 HOTĂRĂŞTE 

ART. 1. – Se aprobă modificarea şi prelungirea Contractului de sublocaţiune nr. 25930/2013, încheiat cu Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit privind spaţiul în suprafaţă de 356,64 mp, situat în Sfântu Gheorghe, str. Oltului, nr. 2, pentru o perioadă de 3 (trei) luni, potrivit clauzelor cuprinse în actul adiţional, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. –
Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Locativ, Relaţii, Contracte şi Aministrare Cimitir Comun şi Direcţia Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.


Sfântu Gheorghe, la 30 iunie 2016.



 


    PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ     

Ambrus Zsombor


CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR
  Kulcsár Tünde-Ildikó

                                                               

 

 Anexa la H.C.L. 173/2016