HOTĂRÂREA NR. 141/2016 privind modificarea contractului de închiriere pentru suprafața de pajiște aflată în administrarea Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 141/2016
privind modificarea contractului de închiriere pentru suprafața de pajiște aflată
în administrarea Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere cererea nr. 33802/27.05.2016 a Asociației Crescătorilor de Taurine Chilieni privind modificarea locatarului la Contractul de închiriere pentru suprafața de pajiște aflată în administrarea Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 34.053/2016 al Compartimentului păduri, păşuni din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor Ordonantei de Urgență nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991 cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea contractului de pășunat nr. 33553/27.05.2016 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Asociația Crescătorilor de Taurine Chilieni, potrivit clauzelor cuprinse în actul adițional, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Păduri, Păşuni din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 31 mai 2016.
|
|