HOTĂRÂREA NR. 121/2016 privind aprobarea Regulamentului pentru administrarea, organizarea şi exploatarea pajiştilor aflate în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 121/2016
privind aprobarea Regulamentului pentru administrarea, organizarea şi
exploatarea pajiştilor aflate în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 24.667/2016 al Compartimentului păduri, păşuni din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor Legii nr. 72/2002 a zootehniei, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 18/1991 a fondului funciar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordonantei de Urgenţă nr. 34/23.04.2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (3) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru administrarea, organizarea şi exploatarea pajiştilor aflate în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Păduri, Păşuni din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 12 mai 2016.
|
|