HOTĂRÂREA NR. 55/2016 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2016
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 55/2016
privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2016
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere propunerea d-lui Antal Árpád-András, Primarul municipiului Sfântu Gheorghe nr. 9833/11.02.2016 ;
Având în vedere propunerea nr. 6740/2016 înaintată de dl. Tischler Ferenc, viceprimar al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 67165/2015 înaintat de d-na Józsa Emese, Director executiv din cadrul Direcţiei Finanţe Publice Municipale;
Având în vedere Referatele nr. 61608/2015 şi nr. 1504/2016 înaintate de dl. Biró László, Director executiv din cadrul Direcţiei de Gospodărire Comunală;
Având în vedere Referatul nr. 67267/2015 înaintat de d-na Fülöp Fuer Zelinda, Şef Birou din cadrul Biroului Administraţie Locală;
Având în vedere Referatul nr. 1172/2016 înaintat de d-na Morar Edith, Şef Birou din cadrul Biroului Juridic;
Având în vedere Referatul nr. 6027/2016 înaintat de d-na Baki Éva, Şef Birou din cadrul Biroului Proiecte;
Luând în considerare referatul nr. 9463/2016 înaintat de d-na Birtalan Erzsébet Csilla, Arhitect Şef din cadrul Direcţiei de Urbanism;
Având în vedere referatul nr. 10954/2016 înaintat de d-na Tamás Barta Mónika, Şef Birou din cadrul Biroului Imagine, Organizare evenimente culturale, Tourinfo;
Luând în considerare referatul comun nr. 9587/2016 înaintat de secretarul municipiului d-na Kulcsár Tünde și d-na Hengán Hajnal, Director executiv din cadrul Direcţiei Patrimoniu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 1372/2016 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere art. 107 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Avizul A.N.F.P. nr. 2368/2016 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului şi din cadrul serviciilor publice locale ale municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, înregistrat la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 13.411/26.02.2016;
Având în vedere prevederile H.C.L. nr. 21/2016 privind aprobarea bugetului general al municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2016;
Având în vedere referatele Comisiilor de specialitate ale Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi alte măsuri fiscal - bugetare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, potrivit anexelor nr. 1-6 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, 29 februarie 2016.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ |
CONTRASEMNEAZĂ |