ro
 
Duminică, 22. Iunie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 286/2015 privind modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul Serviciului de gospodărire a domeniului public al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 noiembrie 2015

29.10.2015 2015
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA NR. 286/2015
privind modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul
din cadrul Serviciului de gospodărire a domeniului public al Primăriei municipiului
Sfântu Gheorghe, începând cu 1 noiembrie 2015


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 57.667/13.10.2015 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 54.454/29.09.2015 înaintat de d-na viceprimar Sztakics Éva-Judit şi d-na Baki Éva, Şef Birou Proiecte din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Nota internă nr. 61.609/2015 înaintată de dl. Bíró László, Director executiv din cadrul Direcției de Gospodărire Comunală;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 284/2010 – Lege-cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 27/2015 pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2015, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice şi pentru stabilirea unor măsuri bugetare, cu modificările şi completările ulterioare, aprobat prin Legea nr. 71/2015;
Având în vedere Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2015 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru reglementarea unor măsuri bugetare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45. alin. (1) şi art. 115. alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE


ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul Serviciului de gospodărire a domeniului public al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe începând cu 1 noiembrie 2015, potrivit anexelor nr. 1 şi 2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 octombrie 2015.

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Zsigmond József
  
      

CONTRASEMNEAZĂ
Secretar  
Kulcsár Tünde-Ildikó

 

Anexe la H.C.L. 286/2015