ro
 
Marți, 25. Februarie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 139/2014 privind modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Sport şi Agrement a Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 mai 2014

29.05.2014 2014
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA NR.  139/2014

privind modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul
din cadrul Direcţiei de Sport şi Agrement a Primăriei municipiului
Sfântu Gheorghe, începând cu 1 mai 2014

 


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 24.461/2014 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere H.C.L. nr. 23/2014 privind aprobarea bugetului municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2014;
Având în vedere H.C.L. nr. 83/2014 privind aprobarea organigramei şi statelor de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate;
Având în vedere Ordinul Prefectului nr. 79/2014 privind stabilirea numărului maxim de posturi prevăzut de O.U.G. nr. 63/2010, la nivelul judeţului Covasna;
Având în vedere adresa nr. 4997/09.04.2014 a Instituţiei Prefectului-Judeţul Covasna, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 19160/15.04.2014;
Având în vedere propunerea nr. 23085/2014 înaintată de d-na Sztakics Éva-Judit, Viceprimar al Municipiului Sfântu Gheorghe şi d-na Baki Éva, Şef Birou din cadrul Biroului Proiecte;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finaţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină şi al Comisiei pentru tineret şi sport a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Sport şi Agrement a Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 mai 2014, conform anexelor nr. 1 şi 2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
 


Sfântu Gheorghe, 29 mai 2014.

 

 

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
    Csatlós László

    

CONTRASEMNEAZĂ
Pentru Secretar

Hengán Hajnal
  

 

Anexă la H.C.L. nr. 139/2014