HOTĂRÂREA NR. 83/2014 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
|
|
HOTĂRÂREA NR. 83/2014
privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe,
precum şi al unităţilor subordonate
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4.742/2014 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 8756/2014 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, înregistrat la Primăria municipiului Sfântu Gheorghecu nr. 14.172/20.03.2014;
Având în vedere H.C.L. nr. 23/2014 privind aprobarea bugetului municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2014;
Având în vedere Ordinul Prefectului nr. 79/2014 privind stabilirea numărului maxim de posturi prevăzut de O.U.G. nr. 63/2010, la nivelul judeţului Covasna, înregistrat la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 11.395/04.03.2014;
Având în vedere Propunererile nr. 10540/2014 şi nr. 13740/2014 a d-lui Antal Árpád-András, Primarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Propunerea nr. 10.542/2014 înaintată de d-na Sztakics Éva - Judit, Viceprimar al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 41.725/2014 înaintat de d-na Józsa Emese, Directorul executiv din cadrul Direcţiei finanţe publice municipale;
Având în vedere Referatul nr. 4115/2014 înaintat de dl. Biró László, Director executiv din cadrul Direcţiei de gospodărire comunală;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finaţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere art. 107 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 martie 2014, potrivit anexelor nr. 1-6 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 27 martie 2014.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ |
CONTRASEMNEAZĂ |