ro
 
Miercuri, 19. Februarie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 179/2013 cu privire aprobarea la organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, începând cu 01.08.2013

29.07.2013 2013

  

MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro


HOTĂRÂREA NR.  179/2013

cu privire aprobarea la organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe,
 precum şi al unităţilor subordonate, începând cu 01.08.2013

 


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 34.062/2013 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare Avizul A.N.F.P. nr. 28.098/24.07.2013 privind funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului şi din cadrul serviciilor publice locale ale municipiului Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna;
Având în vedere propunerea nr. 34.529/2013 Primarului municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatele nr. 35.090/2013 şi nr. 34279/2013 înaintate de d-na Kulcsár Tünde Ildikó, Secretar al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatele nr. 34.422/2013, nr. 34.530/2013 şi nr. 34.531/2013 a d-nei Veress Ildikó, Director executiv din cadrul Direcţiei economice;
Având în vedere Referatele nr. 33.562/2013 şi nr. 33.564/2013 înaintate de d-na Józsa Emese Directorul executiv din cadrul Direcţiei finanţe publice municipale;
Având în vedere Referatele nr. 32.916/2013, nr. 32.917/2013 şi nr. 33.625/2013 înaintate de d-na Birtalan Erzsébet Csilla, Arhitect Şef din cadrul Direcţiei de urbanism;
Având în vedere Referatul nr. 34.412/2013 înaintat de d-na Hengán Hajnal, Director executiv din cadrul Direcţiei patrimoniu;
Având în vedere Referatul nr. 35.091/2013 înaintat de dl. Biró László, Director executiv din cadrul Direcţiei de gospodărire comunală;
Având în vedere Referatul nr. 33/2013 înaintat de dl. Nagy Zoltán, Director din cadrul Direcţiei de sport şi agrement, precum şi acordul scris al persoanelor în cauză referitor la efectuarea unor mutări definitive;
În baza prevederilor O.U.G. nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor;
Având în vedere art. 107 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Legea nr. 283/2011 privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare;
În temeiul art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 august 2013, potrivit anexelor nr. 1-4 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 iulie 2013.
 

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Palela Rădiţa 

CONTRASEMNEAZĂ
 
SECRETAR
  Kulcsár Tünde Ildikó

 

Anexă la H.C.L. nr. 179/2013