ro
 
Luni, 29. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 44/2013 privind instituirea unor măsuri în vederea organizării Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2013

28.03.2013 2013
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 


HOTĂRÂREA NR.  44/2013

privind instituirea unor măsuri în vederea organizării Târgului
Zilelor Sfântu Gheorghe 2013

 


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 13.300/2013 al Biroului locativ, relaţii, contracte şi administrare Cimitir Comun;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disiciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 30 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) lit. c şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE
 

 

ART. 1. – (1) Se stabileşte perioada de desfăşurare a Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2013, pentru data de 26-28 aprilie.
(2) Se aprobă Planul de amenajare al Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2013, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Se stabilesc taxele speciale pentru ocuparea temporară a domeniului public din centrul municipiului Sfântu Gheorghe, cu ocazia Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2013, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – “Târgul Zilelor Sfântu Gheorghe 2013” va fi coordonat de funcţionarul împuternicit prin dispoziţie de primar, în colaborare cu S.C. TEGA S.A. prin sectorul de Administrare a Pieţelor. S.C. TEGA S.A. va organiza târgul şi va asigura echipamentele tehnice necesare derulării acestui eveniment.
ART. 4. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru standuri de comerţ cu amănuntul se dobândeşte în baza licitaţiei organizate conform Regulamentului de licitaţie, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 5. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru miniparcuri de distracţie se dobândeşte în baza licitaţiei organizate conform Regulamentului de licitaţie, anexa nr. 4 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 6. - Veniturile realizate în baza prezentei hotărâri se vor utiliza exclusiv prin Casa de Cultură Municipală Sfântu Gheorghe, pentru suportarea cheltuielilor prevăzute în anexa nr. 5 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 7.- Cu asigurarea executării prezentei hotărâri, se încredinţează dl. Czimbalmos Kozma Csaba, administrator public al municipiului Sfântu Gheorghe.
 


Sfântu Gheorghe, la 28 martie 2013.

 


 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Magyarósi Imola-Piroska

CONTRASEMNEAZĂ
 
SECRETAR
  Kulcsár Tünde

 

Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 2 la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 3 la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 3 A la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 3 B la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 4 la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 4 A la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 4 B la H.C.L. nr. 44 /2013

Anexa nr. 5 la H.C.L. nr. 44 /2013