ro
 

HOTĂRÂREA NR. 203/2012 privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe începând cu 1 septembrie 2012

27.09.2012 2012
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe
Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna

Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro


HOTĂRÂREA NR. 203/2012

privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe începând cu 1 septembrie 2012

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 41.044/2012 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Dispoziţia nr. 859/2012 privind delegarea unor atribuţii viceprimarilor municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv stabilirea unor competenţe secretarului municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 34.379/2012 al d-nei Viceprimar Sztakics Éva-Judit;
Având în vedere Referatul nr. 34.551/2012 al d-nei Józsa Emese, Director executiv a Direcţiei finanţelor publice municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disiciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare avizul favorabil al A.N.F.P. nr. 1652033/2012 privind stabilirea funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe, în cadrul Serviciului comunitar de evidenţa persoanelor, precum şi din cadrul Compartimentului de administrare păşuni, păduri, începând cu 1 septembrie 2012;
Având în vedere prevederile art. 107 alin. (1) lit. c din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Legea nr. 284/2010 – Lege-cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Legii nr. 283/2011 privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi ale art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

                                 
HOTĂRĂŞTE


ART. 1. - Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 septembrie 2012, potrivit anexelor nr. 1 - 4 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statelor de funcţii aprobate.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

 

Sfântu Gheorghe, la 27 septembrie 2012.         
 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Czegő Zoltán

CONTRASEMNEAZĂ
Secretar
Kulcsár Tünde

 

Anexă la H.C.L. nr. 203/2012