ro
 
Luni, 29. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 165/2012 privind modificarea statului de funcţii pentru personalul Servicului de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Direcţiei de Gospodărire Comunală al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 iulie 2012

26.07.2012 2012

MUNICIPIUL   SFÂNTU  GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sfântu Gheorghe                                                 Tel:  0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr. 2                                                           Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna                                     E-mail: consiliul.local@sepsi.ro


HOTĂRÂREA NR.  165/2012

privind modificarea statului de funcţii pentru personalul
Servicului de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Direcţiei de Gospodărire Comunală al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 iulie 2012


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 33597/2012 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 33.555/2012 al Directorului adjunct al Servicului de gospodărire a domeniului public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disiciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 284/2010 – Lege-cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, precum şi ale Legii nr. 283/2011 privind aprobarea O.U.G. nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din O.U.G. nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


    HOTĂRĂŞTE
 


ART. 1. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Direcţiei de Gospodărire Comunală al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 iulie 2012, potrivit anexei la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
 


Sfântu Gheorghe, la 26 iulie 2012.
 


PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                                                          CONTRASEMNEAZĂ
              Bálint Iosif                                                                                                      Secretar
                                                                                                                                    Kulcsár Tünde


Anexa la H.C.L. nr. 165/2012