HOTĂRÂREA NR. 323/2010 privind modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 noiembrie 2010
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sfântu Gheorghe Tel: 0267-311726
str. Petőfi Sándor nr. 2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna E-mail: consiliul.local@sepsi.ro
HOTĂRÂREA NR. 323/2010
privind modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 noiembrie 2010
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 50223/2010 al Compartimentului Resurse Umane;
Având în vedere Referatul cu nr. 50221/2010 înaintat de secretarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul cu nr. 50219/2010 înaintat de directorul executiv al Direcţiei de Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatele cu nr. 50217/2010 şi 50354/2010 înaintate de directorul executiv din cadrul Direcţiei Economice a Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul cu nr. 50375/2010 înaintat de şeful Biroului Imagine din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere referatul cu nr. 50376/2010 înaintat de şeful Biroului Proiecte din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere acordul scris cu nr. 50214/2010 al d-lui Pál Szabolcs-Mihály;
Având în vedere acordul scris cu nr. 50215/2010 al d-nei Székely Klára;
Având în vedere acordul scris cu nr. 50212/2010 al d-lui Palkó István-Zsolt;
În conformitate cu prevederile anexei III. art. 7 alin. (2) - (4) din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi ale art. 33 alin. (1), (2) şi (4) din Ordonanţa nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 republicată, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul aparatului de specialitate al primarului municipului Sfântu Gheorghe, începând cu 1 noiembrie 2010, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 2. - Dl. Primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se revocă art. 1 din H.C.L. nr. 247/2010.
ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 28 octombrie 2010.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Kató Béla SECRETAR
Kulcsár Tünde