ro
 

HOTĂRÂREA NR. 2/2010 privind modificarea statului de funcţii şi a organigramei pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, din cadrul Poliţiei Comunitare şi al Direcţiei de Asistenţă Comunitară, începând cu 01 ianuarie 2010

28.01.2010 2010

MUNICIPIUL   SFÂNTU  GHEORGHE

CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe                         Tel:  0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2                      Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna


HOTĂRÂREA NR.  2/2010
                                               
privind modificarea statului de funcţii şi a organigramei pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, din cadrul Poliţiei Comunitare şi al Direcţiei de Asistenţă Comunitară, începând cu 01 ianuarie 2010


Consiliul local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Referatul cu nr. 1765/2009 înaintat de către Directorul Poliţiei Comunitare Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatele cu nr. 32363/2009 şi 43514/2009 înaintate de Directorul Executiv din cadrul  Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 43515/2009 înaintat de Directorul Executiv al Direcţiei Finanţe Publice Municipale al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 43516/2009 înaintat de Secretarul municipiului Sfântu-Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 2398/2009 înaintat de Directorul Direcţiei de Asistenţă Comunitară Sfântu Gheorghe;
Analizând procesul verbal de control nr. 1/2009 al Inspectoratului pt. Situaţii  de Urgenţă a judeţului Covasna;
Având în vedere avizul favorabil al A.N.F.P. nr. 1917017/2010 solicitat pentru funcţiile publice;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 47663/2009 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe; 
În baza prevederilor art. 107 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţelor de urgenţă ale Guvernului cu nr. 1/2009, nr. 31/2009 şi nr. 41/2009 privind unele măsuri în domeniul salarizării personalului din sectorul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36. alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45. alin. (1) şi art. 115. alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
                
             
HOTĂRĂŞTE


ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 1 şi 2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul Poliţiei Comunitare Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01 ianuarie 2010, potrivit anexei nr. 3 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Comunitară Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 4 şi 5 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
ART. 4. - Dl. Primar, respectiv directorii serviciilor publice vor lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statelor de funcţii aprobate.
ART. 5. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează compartimentele cu atribuţii de resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, din cadrul Poliţiei Comunitare şi al Direcţiei de Asistenţă Comunitară.


Sfântu Gheorghe, la 28 ianuarie 2010

                                                                                 
   
         PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                    CONTRASEMNEAZĂ
               Şerban Valeriu                                                                   SECRETAR
                                                                                                  Kulcsár Tünde