HOTĂRÂREA NR. 254/2009 privind modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 01 noiembrie 2009
29.10.2009
2009
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe Tel: 0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna
HOTĂRÂREA NR. 254/2009
privind modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 01 noiembrie 2009
privind modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu 01 noiembrie 2009
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 43.336/2009 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare Referatele cu nr. 43.379/2009, 43.380/2009, 43.381/2009, 43.382/2009, 43.383/2009, 43.384/2009 înaintate de către primarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 43.170/2009 înaintat de secretarul municipiului Sfântu Gheorghe;
Considerând Referatul nr. 43.261/2009 înaintat de directorul executiv din cadrul Direcţiei Finanţe Publice Municipale a Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile Ordonanţelor de urgenţă ale Guvernului cu nr. 1/2009, nr. 31/2009 şi nr. 41/2009, privind unele măsuri în domeniul salarizării personalului din sectorul bugetar;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază şi al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr. II şi III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, precum şi unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 177/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01 noiembrie 2009, potrivit anexei nr. 1 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 2. – Dl. primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 octombrie 2009
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Pethő István SECRETAR
Kulcsár Tünde
Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 254/2009.