ro
 
Vineri, 05. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 251/2009 privind aprobarea proiectului „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe”

26.10.2009 2009
MUNICIPIUL   SFÂNTU  GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe                         Tel:  0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2                      Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna


HOTĂRÂREA NR.  251/2009

privind aprobarea proiectului „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei de specialitate pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza Ghidului solicitantului din cadrul Programul Operaţional Sectorial „ Creşterea Competitivităţii Economice” 2007-2013 Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul major de intervenţie 2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”;
Având în vedere prevederile H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b, alin. (4) lit. d şi alin. (9) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) lit. a şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE


ART. 1. -  Se aprobă  proiectul „Servicii administrative, de gestiune şi informaţie electronică comunitară (SAGIEC) la nivelul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe” în vederea obţinerii unei finanţări prin POS, „ Creşterea Competitivităţii Economice” 2007-2013 Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul major de intervenţie 2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”;
Valoarea proiectului: 4.522.840 lei +TVA
ART. 2. - Se aprobă contribuţia proprie ce-i revine Municipiului Sfântu Gheorghe din costurile eligibile aferente proiectului, în valoare de 90.457 lei, reprezentând 2 % din valoarea  proiectului.
ART. 3. - Executarea prezentei hotărâri se încredinţează d-nei viceprimar Sztakics Éva Judit şi Biroului Proiecte din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.


Sfântu Gheorghe, la 26 octombrie 2009.
 

        PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ                                                 CONTRASEMNEAZĂ
               Pethõ István                                                                SECRETAR
                                                                                              Kulcsár Tünde