HOTĂRÂREA NR. 221/2009 privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului, din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, precum şi din cadrul Serviciului Public Administrare Parcări din municipiul Sfântu Gheorghe, începând cu 01 septembrie 2009
30.09.2009
2009
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sf.Gheorghe Tel: 0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr.2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna
HOTĂRÂREA NR. 221/2009
privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului, din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, precum şi din cadrul Serviciului Public Administrare Parcări
din municipiul Sfântu Gheorghe, începând cu 01 septembrie 2009
privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului, din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, precum şi din cadrul Serviciului Public Administrare Parcări
din municipiul Sfântu Gheorghe, începând cu 01 septembrie 2009
Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Considerând Referatul nr. 38093/2009 înaintat de d-na Barta Mónika, consilier în cadrul Biroului Imagine al Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 38094/2009 înaintat de dl. Bálint Iosif, viceprimar al municipiului Sfântu Gheorghe;
Luând în considerare Referatul nr. 32392/2009 înaintat de dl. Czimbalmos-Kozma Csaba, administrator public al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul cu nr. 37881/2009 înaintat de dl. Biró László, director executiv al Direcţiei de Gospodărire Comunală;
Considerând Referatul nr. 8/2009 înaintat de dl. Miklós Zoltán, director adjunct în cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public;
Având în vedere vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2009 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 9/2008 pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale ce se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 232/2007, şi pentru acordarea unor creşteri salariale pentru funcţionarii publici în anul 2008, aprobată prin Legea nr. 238/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Ordonanţelor de urgenţă ale Guvernului cu nr. 1/2009, nr. 31/2009 şi nr. 41/2009, privind unele măsuri în domeniul salarizării personalului din sectorul bugetar;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază şi al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalul salarizat potrivit anexelor nr. II. şi III. la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, precum şi unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 177/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a şi ale alin. (3) lit. b din Legea nr. 215/2001, republicată, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi ale art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001, republicată, privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului, începând cu data de 01 septembrie 2009, potrivit anexelor nr. 1 şi 2 la prezenta hotărâre, din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Se aprobă modificarea statului de funcţii pentru personalul din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, începând cu data de 01 septembrie 2009, potrivit anexei nr. 3 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 3. - Se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru personalul din cadrul Serviciului Public Administrare Parcări, începând cu data de 01 septembrie 2009, potrivit anexei nr. 1 la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.
ART. 4. - Dl. primar va lua măsuri, ca în termen de 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri să se elaboreze statul de funcţii cu încadrarea nominală a personalului, potrivit statului de funcţii aprobat.
ART. 5. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 30 septembrie 2009
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Pârvan Rodica SECRETAR
Kulcsár Tünde
Anexa nr. 2. la H.C.L. nr. 221/2009
Anexa nr. 3. la H.C.L. nr. 221/2009