ro
 
Sâmbătă, 19. Aprilie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 84/2025 privind aprobarea revocării dreptului de administrare al Direcției de Asistență Socială asupra unui imobil situat în municipiul Sfântu Gheorghe, strada Fabricii nr. 1

27.02.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 84/2025

privind aprobarea revocării dreptului de administrare al
Direcției de Asistență Socială asupra unui imobil situat în municipiul
Sfântu Gheorghe, strada Fabricii nr. 1

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 7976/2025 al Direcției patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 690/05.02.2025 a Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 6892/06.02.2025;
Având în vedere prevederile HCL nr. 210/2022 privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare în favoarea Direcției de Asistență Socială Sfântu asupra unor imobile cu destinația de locuințe de necesitate aflate în domeniul public al municipiului Sfântu Gheorghe și Contractul de administrare nr. 42100/2022, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 2 lit. a și art. 55 din Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 301 și art. 361 alin. (2) și (3) din OUG nr. 57/2009 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), (2) lit. c și alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se aprobă revocarea dreptului de administrare al Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe asupra apartamentului cu destinația de locuință de necesitate, situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Fabricii nr. 1 ap. 7, județul Covasna, proprietate publică a municipiului Sfântu Gheorghe, înscris în CF nr. 25024 Sfântu Gheorghe, nr. cad. 25024-C1-U7, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
(2) Se aprobă proiectul actului adiţional la Contractul de administrare nr. 42100/2022 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
(3) Imobilul prevăzut la alin. (1) va fi preluat pe bază de proces-verbal de la Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
ART. 2. – (1) Se aprobă transmiterea imobilului identificat în anexa nr.1 din domeniul public al municipiului Sfântu Gheorghe în domeniul privat al acestuia și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe prin Serviciul locativ și ocuparea domeniului public.
(2) Se constată încetarea interesului public pentru imobilul prevăzut la alin (1)
(3) Apartamentul prevăzut la alin. (2) va avea destinația de locuință.
ART. 3. - Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al municipiului Sfântu Gheorghe, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 975/2002 privind atestarea domeniului public al Judeţului Covasna, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Covasna, cu modificările şi completările ulterioare, se va modifica în sensul prevederilor art. 2, în condiţiile legii.
ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcția de Asistență Socială, Direcţia patrimoniu și Direcţia generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 27 februarie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Buslig Kincső

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1

Anexa 2