ro
 
Luni, 21. Aprilie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 549/2024 privind atribuirea contractului de lucrări de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe

19.12.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 549/2024

privind atribuirea contractului de lucrări de reparații și întreținere
a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri, de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și reparații la clădirile aflate în
domeniul public și privat al municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 68631/2024 al Direcției generale de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 2777/09.12.2024 a Sepsi Út-Építő SRL, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 68147/11.12.2024;
Având în vedere adresa nr. 67252/06.12.2024 a Direcției generale de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Procesul - verbal de analiză a prețurilor unitare nr. 68290/12.12.2024 al comisiei de negociere;
Având în vedere Dispoziția primarului nr. 1288/2024 privind constituirea Comisiei de negociere a contractului de achiziții a prețurilor pentru lucrările ce se vor efectua de către societatea Sepsi Út-Építő SRL;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 40 alin. (1) din OG nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. e și alin. (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. f și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă atribuirea contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe, către SEPSI ÚT-ÉPITŐ SRL.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe și lucrările de reparații la clădirile aflate în domeniul public și privat al municipiului Sfântu Gheorghe și în administrarea Consiliului Local al municipiului Sfântu Gheorghe, conform anexei la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Sepsi Út-Építő SRL, Direcția generală de gospodărire comunală, Direcția patrimoniu, Direcția generală economică și fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 19 decembrie 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Barabás Andrea

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă