ro
 

HOTĂRÂREA NR. 45/2023 privind aprobarea desemnării persoanei responsabile pentru ţinerea Registrului de evidenţă a datoriei publice al municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv a Registrului de evidenţă a garanţiilor locale

23.02.2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 45/2023

privind aprobarea desemnării persoanei responsabile pentru ţinerea Registrului de evidenţă a datoriei publice al municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv a Registrului de evidenţă a garanţiilor locale

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 7361/2023 al Direcţiei generale economice și finanțe publice municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HCL nr. 566/2022 privind aprobarea contractării și garantării unui împrumut intern în valoare de 100.000.000 lei;
Având în vedere prevederile OUG nr. 64/2007 privind datoria publică, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor Publice nr. 1059/2008 privind aprobarea Normelor metodologice pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și alin. (4) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. a şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se desemnează ca persoană responsabilă pentru ţinerea Registrului de evidenţă a datoriei publice al municipiului Sfântu Ghorghe și a Registrului de evidenţă a garanţiilor locale doamna Kovács Andrea-Tünde, șef serviciu în cadrul Direcţiei generale economice și finanțe publice municipale din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 2. - Se desemnează ca înlocuitor al persoanei nominalizate la art. 1 doamna Jordáki Adél, consilier în cadrul Direcţiei generale economice și finanțe publice municipale din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 3. - Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se însărcinează persoanele desemnate la art. 1 și 2.

Sfântu Gheorghe, la 23 februarie 2023.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Jancsó Éva

 

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó