ro
 

HOTĂRÂREA NR. 447/2021 privind reorganizarea activității Secției Sistem Fotovoltaic din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, începând cu data de 01.02.2022

23.12.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 447/2021

privind reorganizarea activității Secției Sistem Fotovoltaic din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public, începând cu data de 01.02.2022

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 82918/2021 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 82703/2021 al Direcţiei Generală de Gospodărire Comunală;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere HCL nr. 22/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului propriu de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere HCL nr. 205/2021 referitoare la aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2021 cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 65 şi art. 75 din Legea nr. 53/2003 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 538 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Începând cu data de 01.02.2022 se aprobă reorganizarea activității Secției Sistem Fotovoltaic din cadrul Serviciului de Gospodărire a Domeniului Public prin desființarea a nouă posturi de natură contractuală de Portar-paznic, ocupate, identificate în anexa la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. –Perioada de preaviz de minim 20 de zile lucrătoare anterior emiterii dispoziției de concediere, se comunică în scris angajaților nominalizați în anexa la prezenta hotărâre, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu-Gheorghe, la 23 decembrie 2021.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Kondor Ágota

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă