ro
 

HOTĂRÂREA NR. 437/2021 privind aprobarea constituirii Grupului de lucru în vederea identificării așezărilor informale, evaluării situației acestora și stabilirii măsurilor necesare, la nivelul municipiului Sfântu Gheorghe

20.12.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 437/2021

privind aprobarea constituirii Grupului de lucru în vederea identificării așezărilor informale, evaluării situației acestora și stabilirii măsurilor necesare, la nivelul municipiului Sfântu Gheorghe

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 79854/2021 al Compartimentului de Administrație Locală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere dispozițiile art. 38^3, alin. (1) din Ordinul nr. 3494/2020 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d și alin. (7) lit. b coroborat cu lit. s din OUG. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din din OUG. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se aprobă constituirea Grupului de lucru pentru identificarea așezărilor informale, evaluarea situației acestora și stabilirea măsurilor necesare la nivelul municipiului Sfântu Gheorghe, în următoarea componență:
Membrii titulari:
1. Primarul municipiului Sfântu Gheorghe;
2. Secretarul general al municipiului Sfântu Gheorghe;
3. Arhitectul șef al municipiului Sfântu Gheorghe;
4. Directorul executiv al Direcției Patrimoniu;
5. Directorul executiv al Direcției Juridice și Restituirea Proprietăților;
6. Directorul executiv al Direcției Investiții și Monitorizare Societăți Comerciale;
7. Consilier din cadrul Compartimentului de Registru Agricol;
8. Șef serviciu al Serviciului Programe și Servicii Sociale din cadrul Direcției de Asistență Socială;
9. Șeful Poliției Locale al municipiului Sfântu Gheorghe;
10. Reprezentant al Asociației Grup de Acțiune Locală SEPSI;
11. Reprezentant al societății civile;
(2) Componența nominală a comisiei se va stabili prin dispoziția Primarului municipiului Sfântu Gheorghe.

ART. 2. – Grupul de lucru își va desfășura activitățile în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 și a altor acte normative incidente.
ART. 3. – Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Primarul municipiului Sfântu Gheorghe și Grupul de lucru pentru identificarea așezărilor informale, evaluarea situației acestora și stabilirea măsurilor necesare la nivelul municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 20 decembrie 2021.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Kondor Ágota

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó