HOTĂRÂREA NR. 421/2022 privind aprobarea modificării și completării Contractului de concesiune nr. 6/05.01.1993 încheiat între Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe şi Direcția Muncii și Protecție Socială
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 421/2022
privind aprobarea modificării și completării Contractului de concesiune nr. 6/05.01.1993 încheiat între Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe şi Direcția Muncii și Protecție Socială
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 65043/2022 al Direcţiei Patrimoniul din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 64977/05.10.2022 a Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Covasna, cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, b-dul gen. Grigore Bălan nr. 41;
Având în vedere Contractul de concesiune nr. 6/05.01.1993 încheiat între Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe şi Direcția Muncii și Protecție Socială;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar internaţional și art. II alin. (1) din H.G nr. 1384/26.11.2009 pentru modificarea şi completarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Prestaţii Sociale, aprobat prin HG nr. 1.285/2008, precum şi pentru stabilirea unor măsuri cu caracter organizatoric;
Având în vedere prevederile OUG nr. 113/2011 privind organizarea și funcționarea Agenției Nanționale de Plăți și Inspecție Socială, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c şi alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de concesiune nr. 6/05.01.1993 încheiat între Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe și Direcția Muncii și Protecție Socială, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adiţional, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Csatlos László |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |