ro
 
Sâmbătă, 22. Februarie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 32/2025 privind aprobarea modificării Contractului de delegare al serviciului public ”Întreținerea și monitorizarea spațiilor verzi la Baza de agrement Şugaş Băi, Complexul Sportiv din cartierul Ciucului și Câmpul Frumos din municipiul Sfântu Gheorghe” nr. 41495/24.07.2024, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Protekt SA

30.01.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 32/2025

privind aprobarea modificării Contractului de delegare al serviciului public ”Întreținerea și monitorizarea spațiilor verzi la Baza de agrement Şugaş Băi, Complexul Sportiv din cartierul Ciucului și Câmpul Frumos din municipiul Sfântu Gheorghe” nr. 41495/24.07.2024, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Protekt SA

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 1554/2025 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 408/2020 privind aprobarea participării Municipiului Sfântu Gheorghe, în asociere cu Sepsiipar SRL la constituirea societății Sepsi Protekt SA;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare a serviciului Întreținerea și monitorizarea spațiilor verzi la Baza de agrement Şugaş Băi, Complexul Sportiv din cartierul Ciucului și Câmpul Frumos din municipiul Sfântu Gheorghe nr. 41495/24.07.2024;
Având în vedere adresa nr. 33/13.01.2025 a Sepsi Protekt SA, înregistrată la Primăria municipiului Sântu Gheorghe sub nr. 1455/13.01.2025;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. XXXVI din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal – bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute de art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
Procedura de urgență este justificată în vederea asigurării în bune condiții a activității de întreținere a locurilor special amenajate pentru recreere și a terenurilor de facilități sportive în anul 2025;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c și alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă modificarea Contractului de delegare al serviciului public ”Întreținerea și monitorizarea spațiilor verzi la Baza de agrement Şugaş Băi, Complexul Sportiv din cartierul Ciucului și Câmpul Frumos din municipiul Sfântu Gheorghe” nr. 41495/24.07.2024, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Protekt SA, conform proiectului Actului adițional nr. 1/2025, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează directorul general al Sepsi Protekt SA, Direcția generală economică și fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 ianuarie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Barta Szende

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă