ro
 
Marți, 18. Noiembrie 2025.

HOTĂRÂREA NR  317/2020 privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, aprobat prin HCL nr. 238/2020 începând cu data de 01.11.2020

05.11.2020
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  317/2020

privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, aprobat prin HCL nr. 238/2020 începând cu data de 01.11.2020

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 60733/2020 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Ordinul Prefectului judeţului Covasna nr.101/2020 pentru modificarea stabilirea numărului maxim de posturi la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor din judeţul Covasna, precum și la nivelul Consiliului Județean Covasna pentru anul 2020;

Având în vedere Avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere HCL nr. 16/2020 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2020, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 405, art. 407, art. 409, art. 518 și art. 539 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Începând cu data de 01.11.2020 se aprobă modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Sfântu Gheorghe, aprobat prin HCL nr. 238/2020, conform anexelor nr. 1-4 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.

ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 05 noiembrie 2020.

PREŞEDINTE DE ȘEDINȚĂ                               CONTRASEMNEAZĂ

Ambrus Zsombor                                       Pentru SECRETAR GENERAL

                                                                                Morar Edith

Anexa 1

Anexa 2

Anexa 3

Anexa 4