ro
 
Sâmbătă, 06. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR 315/2022 privind aprobarea modificării Contractului de administrare nr. 42.100/2022 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare

08.08.2022
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR 315/2022

privind aprobarea modificării Contractului de administrare nr. 42.100/2022 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 51705/2022 al Biroului de Evidenţă şi Evaluare a Patrimoniului din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Contractului de administrare nr. 42100/21.06.2022 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru sănătate, protecția socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 2 lit. f, art. 55 din Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 286 alin. (4), art. 287 lit. b), art. 298 – 301 și art. 333 alin. (3) din OUG nr. 57/2009 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), (2) lit. c și alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă transmiterea dreptului de administrare asupra imobilelor, proprietate publică a municipiului Sfântu Gheorghe, identificate în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă, în favoarea Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, în vederea utilizării acestora cu destinația de locuințe de necesitate.
ART. 2. - Se aprobă modificarea și completarea Contractului de administrare nr. 42100/21.06.2022 încheiat cu Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare, potrivit clauzelor cuprinse în Actul aditional nr. 2/2022, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Cu semnarea actului aditional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcția de Asistență Socială, Direcţia Generală Economică și Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 08 august 2022.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Zsigmond József

CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă