ro
 
Marți, 25. Februarie 2025.

HOTĂRÂREA NR  259/2021  privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru investiţia ”Extindere RED pentru obiectivul Amenajări sportive și parcaj – zona Nord DN12 municipiul Sfântu Gheorghe” și a cofinanțării lucrărilor de extindere a rețelei de distribuție a energiei electrice

29.07.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  259/2021

 privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru investiţia ”Extindere RED pentru obiectivul Amenajări sportive și parcaj – zona Nord DN12 municipiul Sfântu Gheorghe” și a cofinanțării lucrărilor de extindere a rețelei de distribuție a energiei electrice

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 46832/16.07.2021 al Direcției Generale de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Notificarea nr. DEER_BV/135498/17.06.2021 formulată de Distribuție Energie Electrică România SA Cluj-Napoca, cu sediul în Cluj-Napoca, înregistrată sub nr. 44033/2021 la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe, prin care comunică rezultatele studiului de fezabilitate, respectiv descrierea soluției tehnice, valoarea obținută pentru Itotal și dacă este cazul Ief, ca urmare a cererii Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția muncii și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile HG nr. 907/2006 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile Legii nr. 123/2012 energiei electrice şi a gazelor naturale, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile Metodologiei din 28 februarie 2019 pentru evaluarea condițiilor de finanțare a investițiilor pentru electrificarea localităților ori pentru extinderea rețelelor de distribuție a energiei electrice, aprobată prin Ordinul ANRE nr. 36/2019, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin (1), alin. (2) lit. b și alin. (4) lit. d coroborate cu alin. (2) lit. e şi alin. (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă Studiul de fezabilitate pentru investiţia „Extindere RED pentru obiectivul Amenajări sportive și parcaj – zona Nord DN12 municipiul Sfântu Gheorghe”, având următorii principali indicatori tehnico-economici:

Valoarea totală a lucrărilor, fără TVA

2.848.860,28 lei

din care: construcţii – montaj (C+M):

1.873.446,98 lei

ART. 2. - Se aprobă cofinanțarea investiției prevăzute la art. 1, în condițiile proiectului contractului de cofinanțare, anexă la prezenta hotărâre, din care face parte integrată, în următoarele cote de cofinanțare:

- Contribuția UAT Municipiul Sfântu Gheorghe: 50%;

- Contribuția DEE România S.A. Cluj-Napoca prin Sucursala Covasna: 50%.

ART. 3. – Reprezentanții municipiului Sfântu Gheorghe în comisia comună care va stabili cota de proprietate asupra mijloacelor fixe, vor fi desemnați prin dispoziția primarului.

ART. 4. – Cu semnarea contractului de cofinanțare, prevăzut la art. 2, se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.

ART. 5. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András, Direcţia Investiții şi Monitorizare Societăți Comerciale, Direcția Generală de Gospodărire Comunală și Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 iulie 2021.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

József Álmos-Zoltán

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă