HOTĂRÂREA NR 247/2021 privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare asupra unei construcții situată pe str. Bánki Donát nr. 27 în favoarea Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR 247/2021
privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare asupra unei construcții situată pe str. Bánki Donát nr. 27 în favoarea Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în sedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate cu nr. 47096/2021 al Direcției Patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 20305/2021 a Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 298 – art. 301 din OUG nr. 57/2009 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederuile art. 129 alin. (2) lit. c, alin. (6) lit. a și art. 362 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (3) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE
ART. 1. - (1) Se aprobă transmiterea dreptului de administrare asupra construcției situată în str. Bánki Donát nr. 27, proprietate publică al municipiului Sfântu Gheorghe, identificat în CF nr. 27292 Sfântu Gheorghe, nr. cad. 27292-C1 – Sediul administrativ, cu suprafața construită la sol 320 mp, în favoarea Direcției de Asisitență Socială Sfântu Gheorghe, în vederea desfășurării activităților specifice de relații cu publicul.
(2) Valoarea de inventar a construcției în conformitate cu Fișa mijlocului fix nr.738827 este de 616.985,25 lei.
ART. 2. - (1) Bunul prevăzut la art. 1 va fi predat Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, în termen de 30 de zile la intrare în vigoare a prezentei hotărârii.
(2) Municipiul Sfântu Gheorghe prin Direcția Patrimoniu poate verifica și controla modul de folosire al imobilului, în conformitate cu destinația acestuia.
ART. 3. – Cheltuielile privind întreținerea și plata utilităților pentru utilizarea imobilelor vor fi suportate de către Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe.
ART. 4. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale și Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 iulie 2021.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ József Álmos-Zoltán |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |