ro
 

HOTĂRÂREA NR. 233/2025 privind aprobarea situației financiare pe anul 2024 a Sepsi Protekt SA

29.05.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 233/2025

privind aprobarea situației financiare pe anul 2024 a Sepsi Protekt SA

Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 28252/2025 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 516/28.04.2025 a Sepsi Protekt SA, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 25168/28.04.2025;
Având în vedere Raportul administratorilor pe anul 2024 nr. 513/28.04.2025 și Decizia nr. 3/28.04.2025 a Consiliului de Administrație Sepsi Protekt SA;
Având în vedere prevederile Contractului de mandat nr. 60409/2024 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe și reprezentanții municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea generală a acționarilor Sepsi Protekt SA, consilierii locali Jancsó Éva și Lakatos László;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 111 alin. (2) lit. a din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 28 din Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată, cu modificările şi completările ulterioare și Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 9.3 lit. a din Actul constitutiv al Sepsi Protekt SA;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă situația financiară pe anul 2024 a societății Sepsi Protekt SA, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se mandatează reprezentanții municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Acționarilor Sepsi Protekt SA pentru aprobarea situațiilor financiare pentru anul 2024 a societății Sepsi Protekt SA, conform celor prevăzute în prezenta hotărâre.
ART. 3. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează societatea Sepsi Protekt SA, Direcția generală economică și fiscală şi Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 mai 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Debreczeni László

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă