ro
 
Miercuri, 24. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR  23/2021 privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009. a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe

29.01.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  23/2021

privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009. a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 66.301/2020 al Compartimentului Administrație Locală;

Având în vedere prevederile Contractului de delegare nr. 4/2009. a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI” în favoarea operatorului regional TEGA SA Sfântu Gheorghe cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 16 alin (3) lit. c și d coroborat cu art. 21^1 din Statutul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”;

Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;

Având în vedere art. 10 alin. (5) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d şi alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - Se aprobă modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a Municipiului Sfântu Gheorghe nr. 4/2009, încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”, în calitate de delegatar, şi operatorul regional de salubritate TEGA S.A. Sfântu Gheorghe, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adiţional nr. 20/2021, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

ART. 2. - Se mandatează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, reprezentantul Municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociaţilor „ECO SEPSI” să aprobe în cadrul şedinţei adunării generale cele prevăzute la art. 1 al prezentei hotărâri.

ART. 3. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, Compartimentul Administrație Locală și Direcţia Generală Economică şi Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 ianuarie 2021.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ 

Csatlos László

 În locul acestuia, consilierii locali: 

 Vargha Fruzsina                 Toth-Birtan Csaba

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

 Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1