ro
 
Duminică, 07. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 222/2022 privind aprobarea situației financiare pe anul 2021 al SEPSI PROTEKT SA Sfântu Gheorghe

26.05.2022
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 222/2022

privind aprobarea situației financiare pe anul 2021 al
SEPSI PROTEKT SA Sfântu Gheorghe

Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 35420/2022 al Compartimentului pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 35417/23.05.2022 a directorului general Sepsi Protekt SA Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Decizia nr. 45/29.03.2022 al Consiliului de Administrație Sepsi Protekt SA Sfântu Gheorghe, respectiv Raportul Auditorului Independent - Auditcovlex SRL;
Având în vedere Contractul de mandat nr. 3283/2021 încheiat între Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe și reprezentanții municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Acționarilor Sepsi Protekt SA Sfântu Gheorghe, consilierii locali Jancsó Éva și Lakatos László;
Având în vedere prevederile art. 9.3 lit. a din Actul constitutiv al Sepsi Protekt SA Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 111 alin. (2) lit. a din Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 28 din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare și ale Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a şi alin. (3) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă situația financiară pe anul 2021 al societății SEPSI PROTEKT SA Sfântu Gheorghe, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se mandatează reprezentanții municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Acționarilor Sepsi Protekt SA Sfântu Gheorghe, pentru aprobarea situațiilor financiare pentru anul 2021 al societății Sepsi Protekt SA, conform celor prevăzute în prezenta hotărâre.
ART. 3. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează administratorul Sepsi Protekt SA, Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale şi Compartimentul pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 26 mai 2022.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Toth-Birtan Csaba

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă