ro
 
Duminică, 30. Iunie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 221/2024 privind aprobarea modificării și completării Contractului de lucrări nr. 1175/2024 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Út-Építő SRL

30.05.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 221/2024

privind aprobarea modificării și completării Contractului de lucrări nr. 1175/2024 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Út-Építő SRL

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 29376/21.05.2024 al Direcției generale de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 677/08.04.2024 al Sepsi Út-Építő SRL, înregistrat la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 21116/08.04.2024;
Având în vedere Procesul-verbal de analiză al prețurilor unitare nr. 28291/16.05.2024 al comisiei de negociere a prețurilor unitare cu societatea Sepsi Út-Építő SRL;
Având în vedere Dispoziția primarului nr. 1559/2023, prin care a fost numită comisia pentru negociere a prețurilor unitare cu Sepsi Út-Építő SRL pentru lucrările de modernizare, reparații și întreținere a străzilor, trotuarelor pe raza municipiului Sfântu Gheorghe.
În baza prevederilor Contractului de lucrări nr. 1175/2024 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Út-Építő SRL;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. e și alin. (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. f și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de lucrări nr. 1175/09.02.2024 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Sepsi Út-Épitő SRL, cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, bld. gen. Grigore Bălan nr. 1, județul Covasna, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul Actului adițional nr. 3/2024, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează Direcția generală de gospodărire comunală, Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale și Direcția generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe și Sepsi Út-Épitő SRL Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 30 mai 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Buslig Kincső

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă