HOTĂRÂREA NR. 221/2023 privind aprobarea modificării și completării Contractului de administrare nr. 42543/14.08.2020 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 221/2023
privind aprobarea modificării și completării Contractului de administrare nr. 42543/14.08.2020 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 35671/2023 al Biroului de evidenţă şi evaluare a patrimoniului din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 3481/31.05.2023 a Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 33737/09.06.2023;
Având în vedere Contractul de administrare nr. 42543/14.08.2020 aprobat prin HCL nr. 212/2020 privind aprobarea transmiterii dreptului de administrare asupra unor imobile situate în str. Daliei nr. 1 bl. 12, în favoarea Direcției de Asistență Socială din municipiul Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru sănătate, protecție socială și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 297-301 din OUG nr. 57/2009 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și (2) lit. c, alin. (6) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g, şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – (1) Se aprobă transmiterea dreptului de administrare asupra unei părți din imobilul proprietatea publică a municipiului Sfântu Gheorghe, identificat în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă în favoarea Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, în vederea asigurării activităților de relații cu publicul.
(2) Imobilul prevăzut la art. 1 va fi predat Direcției de Asistență Socială Sfântu Gheorghe în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
(3) Municipiul Sfântu Gheorghe prin Direcția patrimoniu poate verifica și controla modul de folosire a imobilului, în conformitate cu destinația acestuia.
ART. 2. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de administrare nr. 42543/14.08.2020 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe, potrivit proiectului actului aditional, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia patrimoniu, Direcţia generală economică și finanțe publice municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe și Direcția de Asistență Socială Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 iunie 2023.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Kolcza István |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |