ro
 
Miercuri, 03. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 218/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2023

29.06.2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 218/2023

privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, pe anul 2023

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 36633/2023 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 314/2020 privind alegerea viceprimarilor municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Dispoziţiei primarului municipiului Sfântu Gheorghe nr. 1261/2020 privind delegarea exercitării unor atribuții viceprimarilor municipiului Sfântu Gheorghe, respectiv stabilirea unor competențe secretarului general al municipiului Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HCL nr. 3/2023 cu privire la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, cu modificări;
Având în vedere prevederile HCL nr. 26/2023 privind aprobarea bugetului general al municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2023;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 84/2022 privind modificarea art. III alin. (2) din OUG nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare;
Având în vedere Ordinul Prefectului judeţului Covasna nr. 93/24.042023 privind stabilirea numărului maxim de posturi la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor din judeţul Covasna, precum și la nivelul Consiliului Județean Covasna pentru anul 2023;
Având în vedere prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 405, art. 407, art. 409, art. 518 și art. 539 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;


HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă organigrama şi statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, anexele nr. 1-4 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 iunie 2023.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Kolcza István

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1                                                    Anexa 2

Anexa 3                                                    Anexa 4