ro
 

HOTĂRÂREA NR. 213/2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe

15.06.2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 213/2023

privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință extraordinară:
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 34528/14.06.2023 al Compartimentului administrație locală;
Având în vedere HCL nr. 140/2022 privind aprobarea organigramei, a statului de funcții și a numărului de personal pentru Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe, cu modificările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 5 lit. g, art. 154 alin. (2), art. 155, art. 157, și ale Părții a VI-a și a VII-a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 40, alin (1) lit. a din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin (2) lit. a și alin (3) lit. c din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin (1) și art. 196 alin (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂȘTE

ART. 1. – Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, potrivit anexei la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, HCL nr. 22/2017 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Aparatului propriu de specialitate al Primarului municipiului Sfântu Gheorghe, se abrogă.
ART. 3. – Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul resurse umane, precum și toate direcțiile, serviciile, birourile și compartimentele din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 15 iunie 2023.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Kiss-Bartha Annamária

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă