HOTĂRÂREA NR. 182/2025 privind aprobarea încetării Contractului de închiriere nr. 12631/25.02.2019 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Transport Servicii “Partisa” SRL
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 182/2025
privind aprobarea încetării Contractului de închiriere nr. 12631/25.02.2019 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Transport Servicii “Partisa” SRL
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 22633/2025 al Serviciului locativ şi ocuparea domeniului public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 13165/05.03.2025 a societății Transport Servicii ”Partisa” SRL, cu sediul social în piața Mihai Viteazul, bl. 34, sc. C, ap 17;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Capitolului VII pct. 7.1 lit. c din Contractul de închiriere nr. 12631/25.02.2019 încheiat între municipiului Sfântu Gheorghe și Transport Servicii “Partisa” SRL;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (6) lit. c din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă încetarea Contractului de închiriere nr. 12631/25.02.2019 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Transport Servicii “Partisa” SRL, cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, piața Mihai Viteazul, bl. 34, sc. C, ap 17, județul Covasna, în condițiile proiectului acordului de încetare, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul locativ și ocuparea domeniului public și Direcția generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 24 aprilie 2025.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Cserey Zoltán-Mihály |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |